Ξεκαθαρίζουμε πως το ιστολόγιο των Ελλήνων μαθητών δεν έχει ουδεμία απολύτως σχέση με κανένα κόμμα , καθώς οι διαχειριστές του πιστεύουν πως ο πατριωτισμός ανήκει σε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες παρά τις προσπάθειες καπηλείας του από διάφορα κόμματα και πολιτικές ιδεολογίες ! "Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ " ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013

ΤΟ... ΕΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ ... !! Μοίραζαν επιδόματα σε φίλους & συγγενείς!!

Κάλπικα επιδόματα, ανεξέλεγκτες δαπάνες και παράνομοι διορισμοί συνθέτουν τη σαθρή κατάσταση που επικρατούσε στην ΕΡΤ, με πρωταγωνιστές σε αρκετές περιπτώσεις τους ίδιους τους συνδικαλιστές, που με τη συνεργασία των διοικήσεων προωθούσαν εαυτούς και ημετέρους. 



Συνδικαλιστές σε συνεργασία με μέλη των κατά καιρούς διοικήσεων της ΕΡΤ μοίραζαν επιδόματα ακόμα και στους εαυτούς τους, ενώ υπάρχουν καταγγελίες ότι έστησαν μηχανισμό για να μονιμοποιήσουν γνωστούς και ημετέρους.
Χαρακτηριστική είναι η καταδικαστική απόφαση που έχει εκδοθεί για τον πρόεδρο της ΠΟΣΠΕΡΤ Π. Καλφαγιάννη, ο οποίος κατηγορήθηκε για κατάθεση πλαστών στοιχείων με τα οποία έλαβε παράνομα επιδόματα. Συγκεκριμένα, στις 13 Μαΐου 2009 έχουν επιβληθεί περιοριστικά μέτρα από την ελληνική Δικαιοσύνη στον πρόεδρο της ΠΟΣΠΕΡΤ Π. Καλφαγιάννη για την αποδοχή επιδομάτων τέκνων ύψους 44.240 ευρώ τα οποία παρέλαβε με ψευδείς δηλώσεις. 

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ, όπως αναφέρει το κατηγορητήριο που συντάχθηκε ύστερα από αναφορά της ΕΡΤ Α.Ε., κατηγορήθηκε ως «υπαίτιος ότι στην Αθήνα κατά το χρονικό διάστημα των ετών 2002 έως και το 2007, με περισσότερες πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του ίδιου εγκλήματος και ενεργώντας από κοινού με τη συγκατηγορούμενή του Ευφροσύνη Καλφαγιάννη» -η οποία είναι σύζυγός του- αποσκοπούσαν να αποκομίσουν οι ίδιοι παράνομο περιουσιακό όφελος, όπως αναφέρει η διάταξη επιβολής περιοριστικών όρων. Στον πρόεδρο της ΠΟΣΠΕΡΤ και στη σύζυγό του αποδόθηκε η κατηγορία ότι με την «παράσταση ψευδών γεγονότων και με την αθέμιτη απόκρυψη και παρασιώπηση αληθινών γεγονότων» είχαν χρηματικό όφελος, αφού έδωσαν ψευδή στοιχεία στην ΕΡΤ -όπως αναφέρει το κατηγορητήριο- σύμφωνα με τα οποία ζητούσαν να τους καταβληθεί επίδομα τέκνου καθώς και επίδομα ασθένειας τέκνου για την κόρη τους.

 Η ανακρίτρια στην απόφασή της αναφέρει στη διάταξη επιβολής περιοριστικών μέτρων ότι ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ και η σύζυγός του κατέθεσαν ψευδείς δηλώσεις, αποκρύπτοντας ότι η κόρη τους από το 2002 εργαζόταν ενώ το 2004 είχε παντρευτεί, με αποτέλεσμα να μη δικαιούνται την καταβολή επιδομάτων τόσο ο Π. Καλφαγιάννης όσο και η σύζυγός του. Η ΕΡΤ όμως κατά τη διάρκεια των ετών 2002 έως και 2007 κατέβαλε συνολικά 22.120 ευρώ στον Π. Καλφαγιάννη και αντίστοιχο ποσό στη σύζυγό του προκαλώντας περιουσιακή βλάβη στην ΕΡΤ. Στο κατηγορητήριο αναφέρεται επίσης ότι τόσο ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ όσο και η σύζυγός του, επίσης εργαζόμενη στην ΕΡΤ, διέπρατταν «κατ' επάγγελμα και κατά συνήθεια τις συγκεκριμένες πράξεις», από τις οποίες προκύπτει «σκοπός για πορισμό εισοδήματος» και «σταθερή ροπή προς τη διάπραξη του εγκλήματος της απάτης ως στοιχείο της προσωπικότητάς του».

 Η ανακρίτρια του 11ου Τακτικού Ανακριτικού Τμήματος Πλημμελειοδικών, στη διάταξη επιβολής περιοριστικών μέτρων για τον Π. Καλφαγιάννη επέβαλε περιοριστικά μέτρα και την καταβολή 1.000 ευρώ μετά την άσκηση ποινικής δίωξης αφού, όπως αναφέρει στην απόφασή της, προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής του κατηγορουμένου για κακούργημα ή πλημμέλημα που τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τριών μηνών. Αναφορές Ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ ως επικεφαλής του συνδικαλιστικού οργάνου των εργαζομένων στη δημόσια ραδιοτηλεόραση κατηγορήθηκε από την ελληνική Δικαιοσύνη ότι εξαπατούσε την εταιρεία για να λαμβάνει παράνομα επιδόματα.

 Το παζλ της ασυδοσίας στην ΕΡΤ συμπληρώνεται και από καταγγελίες υπαλλήλων της εταιρείας για αδιαφανείς διαδικασίες σε διορισμούς υπάλλήλων, κυρίως σε περιπτώσεις συμβασιούχων που μονιμοποιούνταν. Σύμφωνα με καταγγελίες που κατατέθηκαν στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ τον περασμένο Μάρτιο, υπάλληλοι του οργανισμού έκαναν λόγο για παράνομες «μονιμοποιήσεις» με συμβάσεις αορίστου χρόνου εκατοντάδων υπαλλήλων της ΕΡΤ που δεν είχαν τις χρονικές και άλλες προϋποθέσεις του Προεδρικού Διατάγματος Παυλόπουλου (ΠΔ.164) για να μονιμοποιηθούν, παρεμβάσεις στη μισθοδοσία ορισμένων τακτικών υπαλλήλων της ΕΡΤ με «προσθήκες» ανύπαρκτων τακτικών αποδοχών, παρεμβάσεις στο σύστημα του ΙΚΑ με σκοπό τη συγκάλυψη παράνομων μονιμοποιήσεων, αδιαφανείς διαδικασίες σε προμήθειες της εταιρείας αλλά και σε συμπαραγωγές της ΕΡΤ. 

Συγκεκριμένα, οι αναφορές που κατατέθηκαν στη διοίκηση της ΕΡΤ κάνουν λόγο για: Ψευδείς δηλώσεις του νόμου 1599, με τις οποίες 150 τεχνικοί της ΕΡΤ υπάγονται στα βαρέα και ανθυγιεινά αφού παρουσίασαν ψευδώς -όπως καταγγέλλεται- ότι απασχολούνταν τις περισσότερες ώρες στα ραδιοφωνικά προγράμματα Παρουσιάστρια της τηλεόρασης η οποία αγόρασε με χρήματα της ΕΡΤ από κατάστημα του Κολωνακίου μποτάκια αξίας 999 ευρώ Συντελεστή συγκεκριμένης παραγωγής που προβλήθηκε στην κρατική τηλεόραση ο οποίος ήταν ασφαλισμένος από το 2005 στην κρατική ραδιοτηλεόραση παρανόμως για τη συγκεκριμένη εκπομπή, ενώ η παραγωγή ανατέθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ το 2007 Σκηνοθέτη της ΕΡΤ ο οποίος έλαβε παράνομη αμοιβή 41.500 ευρώ πέραν του μισθού του από συμπαραγωγό εταιρεία με την κρατική τηλεόραση χωρίς όμως να έχει λάβει -όπως προβλέπεται από τον κανονισμό της ΕΡΤ- άδεια για παράλληλη απασχόληση Διορισμό στη θέση φύλακα νυχτερινής βάρδιας σε περιφερειακό σταθμό για ανιψιό δικηγόρου που συνεργαζόταν τόσο με τη διοίκηση της ΕΡΤ όσο και με το σωματείο των εργαζομένων παρά το γεγονός ότι το μέρος που κλήθηκε να φυλάξει διέθετε σύγχρονο σύστημα ασφάλειας. Συνεργασία συνδικαλιστών - διευθυντών 

Το «κόλπο» με τις μονιμοποιήσεις Σε μηνυτήρια αναφορά που κατατέθηκε στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών επισημαίνεται ότι την περίοδο 2002-2007 πραγματοποιήθηκαν σωρεία παραβάσεων στις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων οι οποίες έγιναν με συνεργασία των συνδικαλιστών αλλά και διευθυντικών στελεχών της ΕΡΤ που φέρεται να εξέδιδαν μέσω των υπηρεσιακών συμβουλίων βεβαιώσεις για «κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών» σε συμβασιούχους που δεν κάλυπταν τις προϋποθέσεις μονιμοποίησης. Συγκεκριμένα, αναφέρεται η περίπτωση μουσικού ο οποίος κατά τη διάρκεια υπογραφής του Προεδρικού Διατάγματος Παυλόπουλου στις 19 Ιουλίου 2004 είχε συμπληρώσει 4 μήνες και 19 ημέρες εργασίας. Ο ίδιος μουσικός εμφανίζεται - σύμφωνα με την καταγγελία- να μονιμοποιείται στην ΕΡΤ με το Προεδρικό Διάταγμα Παυλόπουλου παρά το γεγονός ότι απαιτούνταν να είχε εργαστεί ως συμβασιούχος 24 μήνες με μία μόνο ανανέωση. Η καταγγελία αφήνει υπόνοιες όχι μόνο για κατάθεση πλαστών στοιχείων αλλά και για τη συμμετοχή του υπηρεσιακού συμβουλίου στις παρανομίες το οποίο παρείχε βεβαίωση στον μουσικό ότι καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Φαντάρος και υπάλληλος Αντίστοιχα καταγράφεται περίπτωση ηλεκτρονικού ο οποίος διέθετε προϋπηρεσία ως συμβασιούχος στην ΕΡΤ μόλις 10 μήνες και 19 ημέρες.

 Ο συγκεκριμένος ηλεκτρονικός εμφανίζεται ως συμβασιούχος στην ΕΡΤ για ακόμα 13 μήνες, ενώ κατά την ίδια περίοδο υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία και προφανώς πληρωνόταν ως συμβασιούχος στην ΕΡΤ. Επίσης αναφέρεται η περίπτωση συμβασιούχου που είχε διακοπή σύμβασης για 7 μήνες προϋπηρεσίας και μονιμοποιήθηκε στην ΕΡΤ με βάση το Προεδρικό Διάταγμα Παυλόπουλου μετά 2,5 χρόνια. Κατά τη διάρκεια των 7 μηνών απασχολούνταν σε άλλο τηλεοπτικό σταθμό. Το υπηρεσιακό συμβούλιο της παραχώρησε βεβαίωση ότι καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες παρά το γεγονός ότι το Προεδρικό Διάταγμα περιέγραφε ως προϋπόθεση μονιμοποίησης την απασχόληση με σύμβαση συνολικής διάρκειας 24 μηνών με μία μόνο ανανέωση.

 Εθνος 


elnewsgr.blogspot.com