Ξεκαθαρίζουμε πως το ιστολόγιο των Ελλήνων μαθητών δεν έχει ουδεμία απολύτως σχέση με κανένα κόμμα , καθώς οι διαχειριστές του πιστεύουν πως ο πατριωτισμός ανήκει σε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες παρά τις προσπάθειες καπηλείας του από διάφορα κόμματα και πολιτικές ιδεολογίες ! "Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ " ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ

Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Οι βάσεις του ελληνικού εθνικισμού από την Αρχαία Ελλάδα ως το Σήμερα - Η ιδεολογία του ελληνικού εθνικισμού!!



 Οι βάσεις του ελληνικού εθνικισμού προέρχονται από την Αρχαία Ελλάδα , μάλιστα θα λέγαμε πως ο ελληνικός εθνικισμός έχει τις βάσεις του , στον Πλάτων και τον Αριστοτέλη καθώς χώριζαν τους ανθρώπους της περιόδου που ζούσαν σε Έλληνες και Βαρβάρους ... Ο διαχωρισμός Ελλήνων και βαρβάρων αποδίδεται στον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη.
Κατά τον Πλάτωνα Έλληνες και βάρβαροι είναι φυσικοί εχθροί (πολεμίους φύσει είναι - Πολιτεία, 470c). Ο Αριστοτέλης μιλούσε για το «φύσει άρχον» και το «φύσει αρχόμενον». Το πρώτο έχει την ικανότητα να καταστρώνει με τη διάνοια σχέδια για την αντιμετώπιση των αναγκών - «το δυνάμενον τη διανοία προοράν» - το δεύτερο διαθέτει την ικανότητα να πραγματώνει με τις σωματικές του δυνάμεις αυτούς τους σχεδιασμούς - «το δε δυνάμενον τω σώματι ταύτα ποιείν» (Πολιτικά, 1251α). Υποστήριζε ακόμα ότι υπάρχουν άνθρωποι από φυσικού τους ελεύθεροι και άλλοι από φυσικού τους δούλοι - «ότι μεν τοίνυν εισί φυσείν τινές οι μεν ελεύθεροι οι δε δούλοι». Και χαρακτηρίζει «συμφέρον» και «δίκαιον» την ιδιότητα του δούλου - «συμφέρει το δουλεύειν και δίκαιον είναι» (Πολιτικά, 1255α). Σε άλλο σημείο παρατηρεί ότι υπάρχουν άνθρωποι από γεννησιμιού τους προορισμένοι να ζουν υποταγμένοι - «πεφυκότες άρχεσθαι». Από τη μία μεριά λοιπόν οι προορισμένοι από τη φύση τους να άρχουν και από την άλλη οι από τη φύση τους υπόδουλοι - «το δε αρχόμενον και φύσει δούλον».Αλώστε ο μεγάλος Έλληνας Φιλόσοφος ο Αριστοτέλης είχε πει "Οι Έλληνες είναι πλασμένοι να άρχουν και οι Ασιάτες να άρχονται ".

 Ο Εθνικισμός υποστηρίζει την ιδέα της εθνικής ταυτότητας για μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων , τους γηγενείς κατοίκους ενός Έθνους , αυτοί έχουν ως στόχο να διαφυλάξουν την εθνική τους ταυτότητα καθώς και την πολιτική ανεξαρτησία του Έθνους τους .

Επίσης ο Εθνικισμός θα λέγαμε ότι έχει κάποιες βάσεις από την αρχαία Σπάρτη καθώς οι Σπαρτιάτες πίστευαν πως είναι μέλη μιας ανώτερης βαθμίδας σε αντίθεση από τους υπόλοιπους Έλληνες . Οι Σπαρτιάτες δεν δέχονταν να ακολουθούν ποτέ κανέναν στις πολεμικές εκστρατείες αλλά αντίθετα ήθελαν να ηγούνται των άλλων. Η αρχαία Σπάρτη είχε μια κλειστή κοινωνία στην οποία μέσω διαφόρων θεσμών ήθελαν να διαφυλάξουν την ταυτότητα τους  ως Πόλη- Κράτος . Ο γάμος στην αρχαία Σπάρτη έπρεπε να είναι μεταξύ ατόμων της Πόλης τους διότι πίστευαν πως μόνο αυτοί μπορούσαν να κάνουν υγιεί και γερά παιδιά που θα υπηρετήσουν την πατρίδα στο μέλλον . Ακόμη υπήρχε ο θεσμός της Ξενηλασίας που ήταν ένας δωρικός θεσμός καθώς υπήρχε και στην δωρική Κρήτη , απαγόρευε την φιλοξενία των ξένων χωρίς την ειδική άδεια της Σπαρτιατικής πολιτείας αλλά επίσης δεν επιτρεπόταν και στους ίδιους τους Σπαρτιάτες να φεύγουνε για να μην διαφθείρονται από τον πλούτο που υπήρχε στην υπόλοιπη Ελλάδα. 

Σήμερα ο εθνικισμός έχει τις βάσεις του στον Ίων Δραγούμη που θεωρείται ο πατέρας του ελληνικού εθνικισμού . 

Τα αξιακά προτάγματα του Δραγούμη είναι:

η ελευθερία: ως εθνική ελευθερία-αυτοδιάθεση των υποδούλων Ελλήνων (βλέπε σήμερα Κύπρο & Βόρειο Ήπειρο), αλλά και στο επίπεδο της προσωπικής αυθυπαρξίας του ανθρώπου
ο πολιτισμός, ως «νομιμοποιητική» βάση της αξίας του έθνους
Ο Δραγούμης εκφράζει έναν ουμανιστικό εθνικισμό. Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ακουμπώντας στο έθνος μου να γίνω πιο άνθρωπος. Δεν μπορεί κανείς να είναι άνθρωπος ξεχνώντας την καταγωγή του. Να θυμάται κανείς από πού βγήκε, που μεγάλωσε, ποιο έθνος τον ανέθρεψε. Μου αρέσει να βλέπει κανείς τους δεσμούς του. Αυτό θα πει ελευθερία».

Γράφει για την σύνδεση του έθνους με τον πολιτισμό: «Ποιος είναι ο τελικός των εθνών, πες τον προορισμό, πες τον αποστολή; Ο πολιτισμός! Να ένα έργο άξιο για τα έθνη, έργο αληθινά ανθρώπινο. Να η δικαιολογία των εθνών. Να πως τα έθνη είναι χρήσιμα στην ανθρωπότητα και να που έσφαλε ο Μαρξ πολεμώντας τα έθνη. Πολιτισμούς γεννούν τα έθνη και αυτά μονάχα. Δεν φθάνει όμως να είναι ένα έθνος πολιτισμένο, πρέπει να είναι πολιτισμένο και από δικό του πολιτισμό. Σε αυτό λοιπόν χρησιμεύουν τα έθνη. Οι πολιτισμοί γεννιούνται ο καθένας σε κάποια πατρίδα, σε κάποια εποχή και σε κάποιο έθνος. Έξω από αυτά δεν μπορεί να σταθεί πολιτισμός».

Ρήσεις Δραγούμη
Για τον εθνικισμό: «Ο εθνικισμός είναι μορφή ενέργειας. Όλοι λοιπόν οι ενεργητικοί άνθρωποι είναι εθνικιστές, είτε το ξέρουν είτε όχι. Ο διεθνιστής είναι στοιχείο θανάτου για το έθνος του».

Θα έλεγε σήμερα για την παιδεία : «Τα Ελληνικά σχολεία είναι για 2 σκοπούς: να ανοίγουν τα μυαλά και να φουσκώνουν το παιδί με τον εθνισμό του. Η παράδοση είναι ο σύνδεσμος των ατόμων μίας φυλής, τωρινών και περασμένων, που τα κάνει έθνος. Ιστορία είναι η συνείδηση του συνδέσμου αυτού. Να νοιώθεις την καταγωγή σου, την συνέχεια του εθνικού εγώ σου, την ιστορία που σου κάνει συνειδητό το πέρασμα του έθνους σου μέσα στους αιώνες».

Για τους νεοραγιάδες: «Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει τους μπάτσους του Τούρκου, που είναι σκλάβος του φόβου του. Ο ραγιάς είναι μισός άνθρωπος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα. Τον κυνηγάς και κρύβεται. Τον δέρνεις και ακόμα σκύβει. Τον σκοτώνεις και σωπαίνει».

Για την Ενωμένη Ευρώπη: «Ναι, το βλέπω πως η Ευρώπη ενώνεται, πως τα έθνη και οι φυλές ζυγώνουν η μία την άλλη. Αλλά εγώ είμαι ένας και εγώ θα ακουμπήσω επάνω στους γύρω μου ανθρώπους. Και αυτοί είναι οι Έλληνες».

Για την παγκόσμια δημοκρατία: «Τόσο αγαπώ την Ελληνική ύπαρξη, που αν ήταν να γίνουμε όλοι οι άνθρωποι κοσμοπολίτες, θα έλεγα να μην ονομαζόμασταν Έλληνες. Δεν χρειάζεται η λέξη Έλληνες όταν όλοι οι άνθρωποι της γης γίνουν κοσμοπολίτες μίας απέραντης δημοκρατίας».

Για τον πολυπολιτισμό: «Μόνο εμείς, όσοι νοιώθουμε την δική μας την πατρίδα, μπορούμε να νοιώσουμε και των άλλων τις πατρίδες. Πρώτα πρέπει να νοιώσω τον εαυτό μου καλά, έπειτα καλά το έθνος μου και έτσι φθάνω στην ανθρωπότητα. Όσοι λένε πως είναι κοσμοπολίτες και δεν περνούν από όλα αυτά τα στάδια δεν μπορούν να νοιώσουν την ανθρωπότητα».

Για τους πολιτικάντηδες: «Το Σύνταγμα θέλησε να δώσει στο έθνος αντιπροσώπους και είπε να υπάρχουν βουλευτές. Επρόκειτο αυτοί οι βουλευτές να αντιπροσωπεύσουν το έθνος. Αλλά η πραγματικότητα τα χάλασε και οι βουλευτές δεν είχαν κανένα συμφέρον να καταγίνουν με το έθνος. Τέτοιοι μια φορά δεν είναι. Για όνομα του Θεού, βρείτε άλλους να αντιπροσωπεύσουν το έθνος».

Προσωπική στάση ζωής

Ο Ίων Δραγούμης ήταν υιός πρωθυπουργού, μεγαλοαστός, μορφωμένος. Θα μπορούσε να γίνει μποέμ, να κάνει ξωτικά ταξίδια, να απολαμβάνει μία ζωή ηδονιστική. Αντ’ αυτού, προτίμησε τους βάλτους της Μακεδονίας, το χρέος και την θυσία, το «μαρτύρων και ηρώων αίμα».

Στάθηκε πιστός στις ιδέες του ακόμη και μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα: «Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του. Να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι και να φαντάζομαι μόνον πως εγώ έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας. Δεν είναι εύκολο να πείσεις ένα έθνος. Εγώ βλέπω τόσα πράγματα που πρέπει να γίνουν και όμως οι άλλοι Έλληνες τα βλέπουν αλλιώς. Αν είμαι δυνατός θα τους πείσω».

Ο Ίων Δραγούμης θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο πατέρας του ελληνικού εθνικοσοσιαλισμού , προτού το παρεξηγήσετε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως δεν έχει ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση με τον Χίτλερ . Ο Ίων Δραγούμης γράφει για τον Εθνικοσοσιαλισμό καθαρά στο ημερολόγιο του το 1919 πέρα βέβαια που όλα τα βιβλία του από τις αρχές του 20 αιώνα έχουν εθνικοσοσιαλιστικό χαρακτήρα. Ενώ ο Χίτλερ ξεκίνησε να γράφει για τον δικό του Εθνικοσοσιαλισμό το 1924 από την φυλακή όπου βρισκόταν. Εμένα σαν Έλληνα Εθνικοσοσιαλιστή δεν θα μου άρεσε καθόλου να με αποκαλέσουν Ναζί γιατί οι Ναζί (Γερμανοί εθνικοσοσιαλιστές) έκαναν ένα από τα χειρότερα εγκλήματα στην ανθρωπότητα. Εγώ είμαι Έλληνας Εθνικοσοσιαλιστής και το Έθνος μου είναι η Ελλάδα..όχι η Γερμανία επομένως θα ήταν άδικο να επωμισθώ αυτό το έγκλημα.

Ο Ίων Δραγούμης έλεγε :

"Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός σοσιαλιστής. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός πατριώτης. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να νοιώσω τον εαυτό μου άτομο. Από άνθρωπος μιας τάξης με ορισμένα συμφέροντα τάξης, γίνομαι σοσιαλιστής με την πλατιά έννοια, και θέλω μια καινούρια οικονομία της κοινωνίας μου και των άλλων κοινωνιών. Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος."
Ίων Δραγούμης


Ας δούμε τώρα αυτά που ξεχωρίζουν τους εθνικιστές από τους εθνιστές: 

Στο «Νέον Ορθογραφικόν Ερμηνευτικόν Λεξικόν» του Δημητράκου διαβάζουμε: «εθνικισμός: η αποκλειστική προσήλωσις εις την εξυπηρέτισιν των εθνικών ιδεωδών».

Σύμφωνα με τον καθηγητή Δημήτριο Βεζανή ο εθνικισμός αποτελεί: την «ενεργητική κατάφαση της ιδέας του Έθνους». Δηλαδή ο εθνικιστής δεν πιστεύει απλά στα ιδεώδη του Έθνους αλλά ενεργεί συνάμα. Ο εθνιστής ενώ πιστεύει στα ιδεώδη του Έθνους εντούτοις ηθελημένα δεν αγωνίζεται γι’αυτά. Δηλαδή ενώ ο εθνικιστής είναι ένας δρών αγωνιστής υπέρ του Έθνους ο εθνιστής απλώς πιστεύει στο Έθνος, ανήκει σ’ αυτό αλλά δεν επιθυμεί να αγωνισθεί για το Έθνος του.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου, τον πατέρα της Δημοκρατίας, ο εθνικισμός βασίζεται στο Έθνος, ο πατριωτισμός βασίζεται στην Πατρίδα. Ο εθνικισμός υπάρχει στον πνευματικό χώρο αλλά και στον βιολογικό, διότι προϋποθέτει την ύπαρξη φυλής. Επίσης ο εθνικισμός είναι διαχρονικός, διότι στην έννοια του Έθνους περιλαμβάνονται οι αγέννητοι και οι νεκροί. Το Έθνος λοιπόν, επεκτείνεται στο παρελθόν και στο μέλλον. Η πατρίδα από την άλλη έχει συναισθηματικό περιεχόμενο, διότι συνδέει τα άτομα ενός ομογενούς λαού προς έναν γεωγραφικό χώρο. Μπορεί να υπάρξει Έθνος χωρίς Πατρίδα (π.χ. διότι αυτή κατεκτήθη και το έθνος εξεδιώχθη). «Όσον μεγαλύτερος και λαμπρότερος είναι ένας πολιτισμός τόσον ισχυρότερον είναι το σχετικόν εθνικόν αίσθημα και κατά συνέπειαν ο εθνικισμός». Ο Παπαναστασίου διαχωρίζει τον εθνικισμό από τον ιμπεριαλισμό, σωβινισμό. Ο αμυντικός εθνικισμός «θέλει την σύμπτωσιν κρατικών και εθνικών ορίων», σε αντίθεση με τον ιμπεριαλισμό, ο οποίος «επιδιώκει την επέκτασιν των κρατικών ορίων πέραν από τα εθνικά».

Με λίγα λόγια λοιπόν ,  οι Έλληνες εθνικιστές καλούμαστε να αγωνιστούμε για την ιστορία μας , την ανεξαρτησία μας , την εθνική μας ταυτότητα , κατά της παγκοσμιοποιήσεως , κατά του διεθνισμού , κατά των λαθροέποικων , κατά του καπιταλισμού ...  Στόχος του Έλληνα εθνικιστή είναι η εθνική ανεξαρτησία , το κοινωνικό κράτος και η προσάρτηση ιστορικά ελληνικών περιοχών στον εθνικό κορμό . 

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ... Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ ... ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ ΑΣ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΑΣ , ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΞΙΑ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ , ΜΟΝΟ ΚΟΚΚΑΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ , ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΣ !!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ . 

Υ.Γ : ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ 

Έλληνες μαθητές - enwtheite.blogspot.gr