Ξεκαθαρίζουμε πως το ιστολόγιο των Ελλήνων μαθητών δεν έχει ουδεμία απολύτως σχέση με κανένα κόμμα , καθώς οι διαχειριστές του πιστεύουν πως ο πατριωτισμός ανήκει σε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες παρά τις προσπάθειες καπηλείας του από διάφορα κόμματα και πολιτικές ιδεολογίες ! "Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ " ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

"Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΚΡΥΒΕ ΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ"... Γ.Γερμενής: "Μας διώκετε όπως κάποτε τους Αριστερούς" !!

Με τις μετεμφυλιακές διώξεις των ηττημένων αριστερών παρομοίασε ο βουλευτής του κόμματος του ΛαϊκούΣυνδέσμου, Γιώργος Γερμενής στην επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής τις διώξεις κατά της ΧΑ.

Στην Επιτροπή όπου συζητήθηκε το θέμα της άρσης της ασυλίας του για ... "απόπειρα ανατροπή του Πολιτεύματος" (!) ο βουλευτής είπε: «Δεν περίμενα ποτέ να με κατηγορούν για ανατροπή του πολιτεύματος, για εσχάτη προδοσία, εγώ που έχω την ελληνική σημαία μέσα στο σπίτι μου. Ο,τι κάνω το κάνω από ενθουσιασμό και πίστη στην πατριωτική ιδεολογία», είπε στην αρχή της τοποθέτησής του ο κ. Γερμενής και αναφέρθηκε σε μια ανάμνηση από τα παιδικά του χρόνια...
«Θυμάμαι σαν και τώρα που μου έλεγαν ότι ο ο παππούς μου έστελνε τη μητέρα μου τη δεκαετία του '60 να αγοράσει τον Ριζοσπάστη και στη συνέχεια τον έκρυβαν στο σπίτι. Τα ίδια βιώνουμε και τώρα», πρόσθεσε ο βουλευτής της ΧΑ. που από "κατηγορούμενος" μεταβλήθηκε σε κατήγορο...
Tμήμα ειδήσεων defncenet.gr